piątek, 31 sierpnia 2012

FAKTY

Nudzi mi się xD 
Macie fakty o mnie :) :


mój ulubiony kolor to zielony 

słucham m.in. : One Direction , Demi Lovato , Seleny Gomez , Ewy Farnej , Dżemu ,  Little Mix , Maroon 5 , Guns ‘N’ Roses ( wiem, dziwne połączenia )

Boję się papryki ( i to nie jest żart ! kiedyś dali mi słoik z papryką i kazali zanieść do pokoju , to zbiłam słoik i pobiegłam do pokoju z krzykiem ! )


 Nie lubię hejtowania


 lubię jeść ^^


gdy skończę 16 lat mam zamiar zrobić sobie tatuaż ( ‘ Stay Strong’ na nadgarstku )


gdy skończę studia chcę wyjechać do Londynu i tam zamieszkać 


uwielbiam malować paznokcie

 stawiam na naturalność , NIGDY się nie maluję , no chyba , że błyszczyk się zalicza 


mam męża , który nie wie o moim istnieniu .  

gdy byłam mała chciałam mieć kręcone włosy , teraz preferuję proste

 idę do I klasy gimnazjum , do klasy z rozszerzonym językiem angielskim .


 kocham spać do 11/12 no max 15 : )


Nie lubię spódniczek i sukienek

  Oczy są jedyną rzeczą, którą w sobie lubię


Jestem brzydka.

  Według niektórych znajomych jestem szalona ( pozostała część jeszcze nie wychodziła ze mną w miejsca publiczne. )


. Kiedyś miałam rybkę , ale ją przekarmiłam i zdechła ;<


  Jestem normalnie nienormalna . :D


  Moją ulubioną liczbą jest 5.


. Nie lubię, jak ktoś robi mi zdjęcia, bo jestem < patrz punkt 19 >


. Wolę niebieskie oczy od np. zielonych :)



  Uwielbiam tańczyć i śpiewać

 .
Rzadko kiedy mam spięte włosy .


  Nie umiem pływać .


Chciałabym mieć na imię Lena .


  Wolę pisać sms-y niż dzwonić .


. Mam młodszą siostrę - Julię .


Uwielbiam psy .


Emotka ,którą używam najczęściej to ":D" .


  Wole książki od filmów .


. Uwieeeelbiam naleśniki .


  Mam szaro-niebieskie oczy .


. Kocham muzykę < 333 .


. Wkurzają mnie ludzie, którzy oceniają innych po wyglądzie .


  Nie lubię Polskiej muzyki ..


. Wole mieć jednego prawdziwego przyjaciela, niż 10 fałszywych ..


  Najczęściej używam słowa '' fuck '' .


Zdarza mi się przeklinać ( czasem aż za bardzo ) .


. W przeciwieństwie do większości dziewczyn nie lubię zakupów .


Uwielbiam nosić luźne t-shirty i legginsy .

. Miałam wiele blogów, ale po tygodniu mi się nudziły .


. Brzydzę się pająkami .. <blee>


  mam łaskotki, a nie którzy perfidnie to wykorzystują :/.


  Napisałam 2 piosenki, które NIGDY nie ujrzą światła dziennego .


. Uwielbiam warzywa i owoce .


. Jestem Directionerką , moim ulubionym członkiem 1D jest Niall :3


. Nosze okulary -,-


. Urodziłam się 21.02.1999 o 21:21, więc zawsze o tej godzinie wypowiadam życzenie .


Nie chodziłam do przedszkola


. Jestem leniwa i dobrze mi z tym


. Moimi ulubionym przedmiotami w szkole są : WF , Muzyka , Plastyka , Polski i Angielski

















* za uszkodzone monitory nie odpowiadam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz